Thursday, January 28, 2016

OMG!!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum doniaaaaa,,,,

*mood masih lagi sedeh terlepas live abam FT kat AJL30 hukhuk*
*move on!! ada kat YT -_-*
*tapi tu tak live!!!*
*kena pelengkung kbaiii*


OMG tu sebab sebelum Sofia kata jadi komiti prog ni santai je,,ala2 macam holiday
Uhukk,,,tapi apa yg terjadi adalah sebaiknya T__________T
PC, MC, Teknikal, Katering, Runner sume aku dan Ilma...kah3....Ilma siap jadi panel forum lagi
Memang sumpah adhoc,,

Paling seram jadi MC like said previous entry,,aku ni dahla membosankan kuang3 sian depa mesti depa kesian tengok aku hahahaha

Jadi teknikal paling syok,,,tekan tekan,,,pancar ni pancar tu,,edit ni edit tuu
Tapi video Ilma buat hoho
Haaa 1 lagi,,,jadi photographer ni lagi sumpah lawak,,,da la baru 1st time pegang DSLR tuu
Nak zoom katne,,nak rakam video katne...cara nak pegang yg betul pon orang ajar kahkahkah
Ntah apa jadila dengan gambaq aku amek tu,,,cantek ke idakk hohoo
Takpe pengalaman ngeeee

Yg paling tak biasa ialah jadi MC and PC,,,,tu high up punya jawatan tuh,,,aku biasa teknikal, runner gitu jaa...
Tapi induction ni semua aku redah buat

Ni salah satu gambaq aku amek,,,ok ke?


Ehh yang penting makanan sedap subhanallahhhh mashaAllah ya Allah
Ada entri, appetizer and dessert,,,,ada side dish skali 
Rasa cam taknak balik hahaha sebab makanan sedap makan lupa diri amek semua yg mana tak pernah makan jarang makan
Rasanya full lapse aku ambik haha,,,

Ni dinner semalam,,,kek cheese sodappp 
Mandi kolam memula malu malu
Saffana start dulu masuk dalam air
Then semua bushhhh
Pakcik yg ada kat situ sorang dia mengalihkan diri beliau sebab mungkin dia tahu yang kami malu,,kuang3
Masuk je kawasan pool tu, anak Dr Wahida kata "Ehh ramainya perempuan"
Haha tergelak aku dengar

Ni gambaq line up baru,,, All de best korank ^_^ /

Ni gambaq reramai termasuk komiti Aku dan Ilma

Ni kat pantai kami riadhah,,,cantek langit masa nihh

This is Miss President <3



Pemandangan dari tingkap bilik,,,omo omo omo,,,,tak sabaq nak Family Day 131OTECH!!!!


And finally me yang takmo dikenali ramai kuikuikui

Anyhow, seronok pengalaman nih,,,
Where I see the improvement of MRCs planning, spirit, actions,,really impressive 
Lagi lagi bila Miss Pres nya Tasneem hoho,,,Principalnya Dr Noraslinda 
Omoooo,,,,May Allah bless your guys effort!!!
Gambarimasu!!

Balik bilik lying flat~~

Dan aku yang dah tak berjawatan apa apa ni selain Mentoring, aku nak libatkan diri dalam berbaaaagai aktiviti hoho
Meet new people, new ragam and hopefully to gain new experiences 



And the journey continues ~~~

No comments:

Post a Comment