Saturday, January 23, 2016

Mi Segera

Bismillahirramanirrahim
Assalamualaikum~~

Ehe.
Ye, memang aku tak suka memasak.
Aku akan masak kalau aku lapar and kalau tetiba rajin nak masak and kalau mama suruh and kalau duk sensorang.
Itu sahaja!
Definitely bukan hobi apatah lagi kesukaan untuk mengisi masa lapang.

Cemana nanti nak kawen?
Well guys, that's a different story laa~~
*Harap jugak dapat laki yang suka and pandai memasak. kbai.*

Alkisah, mama suruh masak mi segera,,,dan seperti kebiasaan, banyak la alasan aku walaupon mi segera...memang bapak tak suka memasak hahahahaha
Ingatkan senang je masak mi segera kahkahkah

Waktu masak tu, kakak pesan kat tepi lepas ni masuk apa, lepas tu masuk apa..btw, ada sekali la sayuq apa sumaa...
Dah siap tu,,,,

Papa: Ehh, macam tak masak je..
Mama: Haha takpe kita makan je...
Aku dari dapuq dengaq ja terus jerit sebab jauh: Masak laa...mi dia memang kembang macam tu jaa

Waktu makan,,,,
Kakak: Pedasnya!! Berapa cili ko letak ni?
Aku: 10 je,,,
Kakak: 10?? Aku cakap kan letak sket je,,,
Aku: Sikit la tuu,,,10

Papa: Ko masak ni tak kerat dulu ke mi nih?
Aku: Eh lupa! Sebab bese masak letak teruih ja
Papa: Payah nak makan gini

Hahahahahahaha

Banyak betul komen,,,haa tu baru masak mi segera,,,kalau masak kari ke sambal ke...lagi panjang cite satgi haha...

FYI,,,,
Walaupon aku tak suka memasak, doesn't mean yg aku ni tak PANDAI memasak,,,
I tahu ok!!!
Resepi dalam kepala,,,ciss berlagak kahkahkah

Kenapa tak suka memasak??
Hmmm,,,panjang citenye kehkehkeh
Tapi tak suka macam mana sekalipon. mama mesti marah and kata anak dara apa tak suka memasak,,macam mana kau nak kawen nanti?
hahahaha

Jangan risauuu,,,ngeh3
Aku kalau sensorang masak je ehe
Sebabnya kat umah ada mama and kakak
Jadinya,,,nanti gaduh tu la ni la,,ikut resepi kakak, resepi mama,,last last aku tersepit tengah tengah kahkahkah
Jadi, utk wujudkan kedamaian,,aku berundur diri kahkahkah

Banyak gelak hati gelap kayhh
Kikiki

OK! Tu je....

Aku gelak dalam hati je waktu makan tadi,,,mihmihmih

No comments:

Post a Comment