Tuesday, January 26, 2016

Induction MRC MAFA 2016

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum



Tu backdrop saya buat hehe

Rupanya Residence Inn bukan tempat yang biasa kami pergi,,,nampak mahalla kalau untuk program ramai orang hehe
First time jadi PC mashaAllah
Blur sotong siput ketam udang kurita semuaaa huuuu
Tak suka jadi MC tapi kena jadi,,dahla aku ni jenis orang yang membosankan kuang3
Jadi MC pon straight je takde gelak tawa informal huu

Kebelakangan nih slalu fokus benda yang aku tak suka je kan,,,?
Konon dulu kata nak belajar benda baru cehhh
Tapi,,,tapi,,,saya malu tak suka duk depan

Sampai bila?? Aduiii laa.. -_-'

Anyway, program masih lagi berlangsung dan aku duk depan jaga laptop jaga music sejuk aircond kat kepala tangan da beku fufufufu,,,
Ok Lyana,,,,lets just enjoy like a holiday,,,escapism holiday aherher,,,

Tetiba tak sabar nak Family Day 131IOTECH mihmihmih,,,

No comments:

Post a Comment