Wednesday, March 15, 2017

Since Last Post

Bismillahirrahmanirrahim,,
Assalamualaikum,,

So what did I wrote for my previous post?
No, I don't remember.
Hardly to.

Being occupied with this lab stuffy things
Hardly find time to happily writing in here

Rotten in lab since.
Yeah, until now.
I'm rotting. Hahahahaha

Ok tukar bahasa.

Aku,,,bolehla start keje lab awal.
Bulan Jan hujung hujung.
Itupon sebab cakap kat Dr nak guna apa saja yg ada kat lab sementara tunggu barang order sampai.
Pishanggg tau tunggu sebabnya da penasaran takut gelabah nervous semua ,,risau taksempat siap sampai sequencing huuuu,,
Sekarang da mid Mac. (WHUTTT???)
hukkk huuukkk

That's why I told ya I'm still rotting hahahahaha

Tapi mereput mereput pon, sempat je jejalan dengan family hahaha
Acah acah melepaskan stress
Lepas la
Tapi balik UIA stress smula hukkkhukk

Hari tu, kena repeat balik dari awal sebab tukar temperature.
Sedih tapi sebab nak dapat reliable result aku teguhkan juga

Banyak la hikmah belajar huuu
Dia yg bila apa yg di-plan tu takdapat dilaksanakan hari tu, aku sedih
Tapi Allah tahu kenapa dia tak berjayakna aku buat tu hari tu haha
Haa takpelah,,,

Alhamdulillah sekarang progressing la
Tapi banyak jugak try and error
Tahu bazir consumables, chemicals semua tu
Tapi nak buat cane kan? Belajar memang camni ehehe

Doakan saya sempat siapkan ya
Writing pon masih kelaut lagi huuu

P/s: Titipkan juga doa pada Ani and Che Ta yg terlibat kemalangan smalam, Semoga Allah memberi ganjaran atas kesabaran mereka,,,

No comments:

Post a Comment