Wednesday, February 5, 2014

Bila Dia Datang Balik

Bismillahirrahmanirrahim~

Kuasa Allah...dia datang balik!!
Ottoke? Aku da ada pengganti!

Poyo sangat kann?? =.='

Kisahnya begini..
Hari tu kan laptop kena kait..laptop tu da jumpa balik..
Alhamdulillah. Memang ada file yg aku tak sempat nak sedut. Huhu.
Ada sorang pakcik nih dia beli laptop aku tu.
Orang yang kait tu jual laptop aku tu.
Pakcik yang baik hati tu cari la owner asal laptop tu berdasarkan resume kakak aku.
Dan..akhirnya ketemu kembali la laptop yang telah menemani aku selama 2 tahun itu.

Tapi da ada yang baru..
Errr....mama amekla simpan jaga molekmolek.
Sayang dia molekmolek.
Hihi.
Sebab da ada yang baru..aku tak berniat menjadi jahat lupakan yang lama.
Tapi..da jatuh sayang pada yang baru..bhahahaha.
Yang lama tetap di hati sebab da lama dia berjasa.
Takpe. Dia ada je kat umah tu dibelai manja oleh mama. Hehe.
Selamat berdamping dengan tuan baru ye.

* Macam kelakar plak. Haha. Bukan nak tamak. Sayang tetap sayang. Walau dia da banyak rosak. Tetap aku sayang. Tapi da ada pengganti. Da terubat luka hilang itu. Huhu. Harap kamu faham ye~

No comments:

Post a Comment