Friday, January 29, 2016

Semangat Baru




Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum doniaaa

*mari jadikan trend muehehehe*

Datang awai UIA ni ada pekdahnya
Walau awal awal ni takda apa sangat
Tapi takpa,,,at least ready dulu aherher

Banyakkkk sangat azam tahun nih,,yang pasti azam yang special tu mesti kena cuba buat by hook or by crook yosh!!
Banyak impian dan cita cita tersimpan yang dari dulu nak buat,,,tapi sebab tak gigih hmmm tertanam camtu je
Tapi takpa,,,aku dah gali punya gali takdela dalam sangat aku tanam rupanya,,,dan impian itu masih nyawa nyawa ikan dan aku selamatkan ia,,,yayyy!!!!!

Impian aku ada ghupe cam itu gambaq di ataih

Dan impian tu aku akan cuba istiqamah laksanakan inshaAllah,,,
Semangat ni sebenarnya,,,ya datang dari Allah melalui perkhabaran gumbiraa untuk hambaNya yang seperti aku ini hoho

Semangat juga datang sejak birthday yang lalu,,Yess!!!!Im officially 23rd people,,,hoho
And the presento received,,lifted up my spirit

Dari Salma and Inani
Dari Haza

And dari my bestest buddy <3
And the birthday celebrations,,,,from rumates, teamates, usrahmates and familymate ehh haha,,,dan dari kengkawan yang mendoakan,,,dahsyat dahsyat doa aku terima tahun nih,,,huuu,,,

Dan di atas kanvas ini bakal aku warnakan ia
*tak berapa nampak,,hp MP bese je,,bukan DSLR*

Planner 2016 Sem 2 2015/2016
Apa apa pon, semoga Allah redha dan semoga Allah berkahi dan semoga Allah iringi perjalanan aku, membantu aku membuat keputusan,,,
Dan untuk itu, bertambah lagi impian aku iaitu untuk sentiasa dekat dengan Allah dan cuba untuk tidak tinggal Dhuha dan Ma'thurat :)
Apatah lagi alQuran :')

Sebelum tuuuu,,,,
Doakan aku untuk kekal fit,,,currently nak bagi oksigen banyak banyak kat otak supaya makin pandai dan makin pantas buat kerja hoho,,
Im practicing back my TaeGeuk,,,missing 'em so damn muchhooo ^_^

No comments:

Post a Comment